2 czerwca 2016

Pierwsza w rankingu odżywek

Witam Serdecznie


Ostatnio przy testowaniu nowych tuszy zauważyłam,że moje rzęsy są w kiepskim stanie.
Niedawno skończyłam odżywkę Long4Lashes i moje rzęsy wróciły do poprzedniego stanu.
Na moim Fan Pagu na Facebooku pokazywałam Wam jak wyglądały kiedyś i teraz.
Jako, że do urlopu zostało mi 1,5 miesiąca postanowiłam poszukać odżywki, która działa szybciej niż poprzednia.
W tym celu przeszukałam internet i znalazłam http://testodzywekdorzes.pl/
Na pierwszym miejscu jest odżywka Nanolash.
Sprawdziłam cenę, która w porównaniu do innych nie jest taka najdroższa, aczkolwiek do tanich też nie należy.


Nanolash 3 ml kosztuje 159 zł
Dla porównania Revitalash 3,5 ml - 330 zł
Long4Lashes 3 ml - 79,99 zł


Do Nanolash przekonała mnie nie tylko cena, ale również szybkość działania pierwsze efekty są widoczne po 4-8 tygodni oraz bezpieczna formuła. Odżywka ta nie zawiera leku na jaskrę, który jest często stosowany w odżywkach do rzęs tzw. Bimatoprost -
gdy dostanie się do oka może powodować świąd, stany zapalne, efekt zamglonego widzenia, bóle oczu i głowy, a przy dłuższym stosowaniu także pogorszenie wzroku .


  
Nanolash nie rozpuszcza kleju, więc może być stosowana na przedłużanych rzęsach.
I co ciekawe możemy ją aplikować na górne jak i dolne rzęsy.
Więcej o tej odżywce możecie przeczytać na stronie
Nanolash

Miłego dnia życzę :)

8 komentarzy:

  1. Long 4 Lashes kupiłam kiedyś na promocji i szczerze jakiegoś super efektu nie było. Tych dwóch pozostałych nie znam nawet. Natomiast świetnie się sprawdza u mnie odżywka z my seecret która kosztuje 9.99 :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie Long 4 Lashes dala ladny efekt po ok 2 - 3 miesiacach. Jak sie skonczyla niestety rzesy zaczely znowu wypadac. Tej z My Secret nie probowalam.

      Usuń
  2. Ciekawa ta odżywka.Pierwszy raz o niej słyszę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja tez wczesniej o niej nie slyszalam. Dopiero na tym rankingu ja znalazlam :)

      Usuń
  3. Nidy o niej nie słyszałam. Fajnie, że szybko widać efekty :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wlasnie ja tez nie. Dopiero na tym rankingu ja zobaczylam :)

      Usuń
  4. Mnie uczulają odżywki do rzęs :(

    Fajnie, że po tej efekty są zauważalne ;))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pieczenie i swedzenie oczu to moze byc wina tego leku na jaskre.
      Ta odzywka nie zawiera tego skladnika :)

      Usuń

Witaj! Cieszę się, że odwiedziłaś mojego bloga :) Zostaw po sobie ślad w postaci komentarza. Na pewno się odwdzięczę :) Jednak nie reklamuj tu linka do swojego bloga. Takie komentarze będą usuwane. Wystarczy, że klikne w Twoją nazwę a to mnie przekierowuje na Twojego bloga lub konto Google.
Miłego czytania i oglądania :)
Będzie mi bardzo miło jeżeli dołączysz do grona obserwatorów :)