22 sierpnia 2015

Makijaż paletką makeup GEEK

Witam Serdecznie :)
Trochę złudny tytuł ;)
Chodzi oczywiście o paletkę Makeup Revolution I <3MAKEUP makeupGEEK
Która macie możliwość wygrać w konkursie .
Już w poniedziałek dowiecie się wszystkiego o tym :)

Mam nadzieję, że tym makijażem zachęce Was do wzięcia udziału.


Wkrótce kończy się lato , więc pomyślałam o zieleni , którą zastąpią niedługo kolory jesieni.


Kreska wyszła trochę oderwana, ale przez to całkiem ciekawie to wygląda.


Wyczekujcie postu z konkursem w poniedziałek.
Ja zaczym urlop, więc odpoczne też od blogowania.
Ale nie martwcie się, będziecie zajęci konkursem, a ja za dwa tygodnie wracam.
Miłego dnia życzę :*


10 komentarzy:

  1. Bardzo ładnie wyszedł ci makijaż :)

    OdpowiedzUsuń
  2. miłego wypoczynku :) całkiem fajne kolorki ma ta paleta, ale ja chyba nie lubię u siebie aż tak kolorowych makijaży :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Ja bardzo lubię jak jest kolorowo. Do wygrania nie tylko paletka ale i pedzelki i paletka nude do brwi i oczu. Także zachęcam do wzięcia udziału :)

      Usuń
  3. Świetnie;)
    Praktyka czyni mistrza;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Teraz noszę inne okulary. Kreseczka świetnie do nich pasuje. Kiedyś nie było sensu jej się uczyć. A teraz nawet do pracy maluję kreseczke :)

      Usuń
  4. Ten kolor na dolnej powiece jest nieziemski! :)

    OdpowiedzUsuń

Witaj! Cieszę się, że odwiedziłaś mojego bloga :) Zostaw po sobie ślad w postaci komentarza. Na pewno się odwdzięczę :) Jednak nie reklamuj tu linka do swojego bloga. Takie komentarze będą usuwane. Wystarczy, że klikne w Twoją nazwę a to mnie przekierowuje na Twojego bloga lub konto Google.
Miłego czytania i oglądania :)
Będzie mi bardzo miło jeżeli dołączysz do grona obserwatorów :)