8 marca 2016

Matowy makijaż cieniem twisted light

Witam Serdecznie


Dziś Dzień Kobiet :)
Chciałam dziś życzyć Wszystkim kobietom dużo koloru w makijażu i uśmiechu na ustach :D
A także spokoju i wielu wspaniałych chwil .

Większość moich makijaży jak możecie zauważyć jest bardzo błyszcząca.
Uwielbiam cienie i pigmenty brokatowe i satynowe.
Matowe służą mi głównie do rozcierania cieni pod brwią i do zaznaczenia zewnętrznego kącika oka.
Tym razem postanowiłam zrobić makijaż matowym cieniem Mystik o nazwie Twisted light.





Załamanie powieki roztarłam dwoma cieniami - Kobo urban gray i cieniem creature z paletki Makeup Revolution Mermaids Forever.




Wewnętrzny kącik zarnaczyłam sypim cieniem Star Dust nr 4 My Secret.




Górna linię rzęs roztarłam czarną kredką My Secret nr 10, pod brwią użyłam matowego cienia My Secret 505, a brwi zaznaczyłam 2 i 3 cieniem z paletki do brwi My Secret licząc od góry.

Jeszcze raz życzę Wam Wspaniałego dnia Kobiet :*

Zapraszam oczywiście na mój profil Facebookowy, gdzie możecie spróbować swoich sił w konkursie.


30 komentarzy:

  1. Ale intensywne spojrzenie. :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Makijaż super a pigment w wewnętrznym kąciku wygląda rewelacyjnie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziekuje :* Na pewno bedzie jeszcze jakis makijaz tym pigmentem, ale kiedy to nie wiem.

      Usuń
  3. Odpowiedzi
    1. Akurat ten cien jest produkowany dla Mystik Warsaw przez Hean :)

      Usuń
  4. Makijaż zbyt odważny jak dla mnie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja lubie kolorowe makijaze na jakies okazje czy swieta :)

      Usuń
  5. Błękit prezentuje się świetnie na oku ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Odważny i bardzo ładny makijaż :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Wow mega odważne kolorki :) ale makijaż pięknie wykonany :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Wow! Rewelacyjnie prezentuje się ten makijaż. Po prostu super ! :) Obłęd! Pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń

Witaj! Cieszę się, że odwiedziłaś mojego bloga :) Zostaw po sobie ślad w postaci komentarza. Na pewno się odwdzięczę :) Jednak nie reklamuj tu linka do swojego bloga. Takie komentarze będą usuwane. Wystarczy, że klikne w Twoją nazwę a to mnie przekierowuje na Twojego bloga lub konto Google.
Miłego czytania i oglądania :)
Będzie mi bardzo miło jeżeli dołączysz do grona obserwatorów :)